Filmajánló | Suicide Squad

Ezen a héten a barátaimmal a Suicide Squad című filmet néztük meg a moziban! A filmmel kapcsolatos élményeim és véleményem ebben a bejegyzésben olvashatjátok!
Elkapták őket, és mindenre hajlandóak, hogy újra kiszabadulhassanak. Egy titkos állambiztonsági szervezet, az A.R.G.U.S. összefogdosta a gonosz szuperhősök leggonoszabbjait, és különleges börtönökben helyezte el őket: úgy, hogy semmiképpen ne szökhessenek meg. 

A Cég saját maga akarja szélesre tárni a zárkaajtókat.
A raboknak szabadságukért cserébe szolgálatot kell vállalniuk. A gonoszok kénytelenek jót cselekedni. Létrejön az Öngyilkos Osztag, mely akkor indul bevetésre, ha az emberiség már nagy bajban van. Tagjai őrültek, kegyetlenek, kiszámíthatatlanok... mégis a mi oldalunkon állnak. Remélhetőleg.
Ezt ígéri maga a port.hu-s leírás, ahol egyébként a film 7,5 pontot kapott, ami önmagában nem is egy olyan rossz szám. Egyébként én nem is tudtam arról, hogy lesz ilyen film, csak mikor megkérdezték tőlem, hogy "jössz kedden a Suicide Squadra?", én meg "Aha, miért ne?" Fogalmam sem volt amúgy a film hogyan és miértjéről sem, ezért megnéztem az előzetest, ami tetszett, viszont a kritikusok nagyon lehúzták a filmet, ezért nem is mentem oda olyan nagy elvárásokkal.
A moziban hatalmas volt a tömeg, ezért szerencsésnek mondhattuk magunkat, hogy foglaltunk jegyet időben, amúgy az egyik legjobb helyen a 14. sorban, ráadásul 3D-s előadásra, ami plusz pont volt, bár nem igazán voltak benne olyan jelenetek, amik miatt érdemes lett volna, de mindegy. FIGYELEM, INNENTŐL SPOILER VESZÉLY!!!
Szóval a gonoszok. Először is megismerhetjük a háttértörténetüket, majd azt, hogy hogyan fogták el őket, majd innentől kezdődik igazából a film. A boszorkánynő kicsit huncutkodik, nekik pedig meg kell állítaniuk. Eközben átélnek mindenféle drámát, szökési kísérletek, halálok, mutánsokkal harcolás, furcsa képzelgések, és persze a saját féle őrültködésük. Persze a film háremnegyedénél feltűnik a szokásos mozis gikszer, de utána minden rendeződik, ők pedig lerendezik a gonoszt, és habár arra számítanak, hogy végre szabad lábra kerülnek, visszaviszik őket a börtönbe, habár kicsit lazítanak a gyeplőn és kapnak pár dolgot. Deadshot például találkozhat a kislányával. A csattanó ám a végén van, amikor a mindenki által halottnak hitt Joker, én tudtam, hogy nem az, mert Joker egyszerűen nem hallhat meg, megjelenik és kiszabadítja Harleyt, ami egy dolgot ígér nekünk. Folytatást. Alapjában véve, nem mentem oda nagy elvárásokkal, és lekéstük a film első öt percét, mert húsz percig álltunk sorba kukoricáért, és a nézőtér pedig dugig volt, de nekem nagyon tetszett a film, szerintem elég jóra sikeredett.
De beszéljünk a szereplőkről is egy kicsit. A kedvenceimnek egyértelműen négy embert tudok kiemelni, és szerintem nem csak én vagyok így ezzel. Az ultrafavoritok egyértelműen Harley és Joker volt, és az ő szerelmi száluk. Egyébként nem tudom, ti hogy vagytok vele, de szerintem Jared Leto nagyon is jól játszotta a szerepét, és elég helyes Joker vált belőle, ahogy imádtam Harley bolondságát, és megjelenését. A másik két kedvencem Deadshot és Diablo volt, ne kérdezzétek miért, de ők is elég szimpatikusak voltak nekem, a többiekről nem ejtenék szót, ők bennragadtak a filmszereplő kategóriában..




You May Also Like

0 megjegyzés