Zene TAG

Sziasztok! A mai alkalommal úgy döntöttem, hogy kitöltök egy zenei TAG-et, hiszen úgy sem volt még ilyen!

1: A song you like with a color in the title - Egy dal, amit szeretsz és egy szín van a címében


Iggy Azalea feat. Rita Ora - Black Widow
Szerintem ezt a számot mindenki ismeri, én egyszerűen imádom, habár csak nemrég jöttem rá, hogy kik is éneklik :D A másik szám ami rögtön erről a címről jutott eszembe, az Taylor Swifttől a Red, ami egy igen kellemes kis zene és van számomra egy enyhe fesztiválhangulata, egy motiváló dallama. Hülyeség? Lehet.


2: A song you like with a number in the title Egy dal, amit szeretsz számmal a címében

Ez a szám ugrott be rögtön róla. Lukas Graham 7 Years című dala eléggé belopta magát a szívembe az utóbbi időben. Először ali tudtam követni, számomra olyan gyorsan énekelt, de szép lassan megtanultam, és most már tökéletesen tudom a szöveget, a karaoke meg, na az ott van :D Egyébként, ha kíváncsiak vagytok rá, megcsináltam ezt a számot egy cover videóban, és belinkelem ha valaki szertené megnézni.

3: A song that reminds you of summertime - Egy dal, ami a nyárra emlékeztet
Wellhello ft. Halott Pénz - Emlékszem Sopronban
Ez az a dal, amit a legjobb barátnőmmel üvöltve énekeltünk az éjszaka közepén, a kisbolt mellett üldögélve, és amit egész nyáron hallgattunk. Imádjuk, imádom, és nagyon szép emlékeket ébreszt bennem. Ráadásul most voltam Wellhello koncerten, és természetesen ezt a számot is lejátszották és wahh imádom *-*

4: A song that reminds you of someone you would rather forget about - Egy dal, ami olyasvalakire emlékeztet, akiről inkább elfelejtkeznél
David Guetta - What I Did For Love
Ez a dal akkor volt nagyon nagy sláger, mikor anno az első csókomat kaptam. Mindenhol ezt játszották, a telefonomon is rajta volt a gyakran játszott számok között, a VIVÁ-n is ez szólt folyamatosan szóval még ennyi idő után is, akárhányszor meghallom ezt a számot az a bizonyos srác jut eszembe, akit inkább felejtenék :P

5: A song that needs to be played LOUD-Egy dal, amit csak hangosan lehet lejátszani

Dér Heni - Ébresztő
Ez tipikusan egy olyan dal, amit nem lehet halkan hallgatni, ha meghallod, automatikusan hangosabbra veszed. Imádom énekelni, és a szövege számomra egy hatalmas motiváció, Dér Heni előadásmódja és hangja pedig nekem nagyon bejön.


6:A song that makes you want to dance - Egy dal, amitől legszívesebben táncra perdülnél


DNCE - Cake By The Ocean
Pont most hallgattam és rögtön, mielőtt még ez a kategória jött volna, elkezdtem táncolni rá az ágyon, szóval kétség sem volt róla, hogy ez a szám ide illik. Amúgy imádom ezt a számot szóval ahw :3

7: A song to drive to - Egy dal vezetéshez

American Authors - Best Day Of My Life
Ez a dalt számtalanszor hallgatom hazafelé a buszon, vagy a kocsiban ha megyünk valamerre, és megadja azt a tipikus filmes hangulatot, mikor a szereplők kifelé bámulnak az ablakon utazás közben, és ilyenkor olyan jó elképzelni, hogy én is egy filmszereplő vagyok. Meg ilyenkor jönnek a világmegváltó gondolatok :D

8: A song about drugs or alcohol Egy dal drogokról vagy az alkoholról 

Mike Posner - I Took A Pill In Ibiza
Ez a dal nagyon ott van, imádom meg minden, rögtön ez a szám jutott eszembe, mert I took a pill, meg lalala meg minden xd

9: A song that makes you happy - Egy dal, ami felvidít/boldoggá tesz


Bruno Mars - The Lazy Song
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de akárhányszor csak meghallom ezt a számot, mindig mosoly kúszik az arcomra, minden ok nélkül, és hiába szó sincs benne olyan nagy pozitív vagy életvidám dolgokról, maga a dal stílusa, ez a chill hangulat engem valahogy boldoggá tesz.


10: A song that makes you sad Egy dal, ami elszomorít 

Miley Cyrus - Adore You
Tipikusan elfog a világfájdalom, az elhagyatottság érzése, ha meghallom Mileytól az Adore You-t, ami szerintem hihetetlen odaadással lett felénekelve, olyankor még én is átérzem azt, amit egyébként nem tudnék magamtól.


11: A song that you never get tired of Egy dal, amit sosem unok meg

Rock Mafia ft. Miley Cyrus - The Big Bang
Úristen, ez a szá teljesen kész van, egyszerűen imádom, és mindig bulihatnékom támad tőle. Egyszerűen annyira ikonikus szám, aminek sokkal ismertebbnek kellene lennie, az meg már csak rá rak egy lapáttal, hogy ebből is csináltam egy cover videót:D

12: A song from your preteen years Egy dal kiskamasz-koromból

Lola - Hallja meg a világ
Nem éppen kiskamasz koromból, de a gyerekkorom egyik kedvenc dala, ami sohasem ment ki a fejemből, hát mekkora élmény volt számomra, mikor gyereknapkor nálunk koncertezett Lola és kaphattam tőle autogrammot meg közös fényképet.

13: One of your favorite 80’s songs - Egyik kedvenc dalom a '80-as évekből

ABBA - Mamma Mia
Jó, a legklisésebb, amit választhattam, de őszintén fogalmam sincs a nyolcvanas évekről, most kerestem rá, de ha mindenképpen választanom kell, akkor legyen ABBA azt úgyis mindenki ismeri és szereti :)


14: A song that you would love played at your wedding - Egy dal, amit szeretném, ha játszanának az esküvőmön

John Legend - All Of Me
Egyszerűen imádom ezt  dalt mind énekelni mind hallgatni, és azt kell mondjam, hogy egyre jobban megy. Ez egy örök szerelmes szám számomra, és mindent magába foglal, amit kell, de ugyanúgy érzek Christina Perri - Thousand Years című számával kapcsolatban is, amiről mindig az Alkonyat jut eszembe, amiért annyira rajongtam.



15: A song that is a cover by another artist - Egy dal, amit eredetileg más ad elő

James Arthur - Impossible
Az ő verzióját ismertem meg először, és tök jó me minden, de én valahogy a Shontelle féle változatot jobban csípem.

16: One of your favorite classical songs - Egyik kedvenc klasszikus zeném

Claude Debussy - Claire de Lune
Szintén az Alkonyatnak köszönhetően ismertem meg ezt a klasszikust, amiért egyszerűen rajongok, habár nem vagyok oda a klasszikus zenéért. Mégis ez elringat, megnyugtat, mindent csinál, amit kell.

17: A song that you would sing a duet with on karaoke Egy dal, amit szívesen karaokéznék duettben

Alex& Sierra - Little Do You Know
Erre a számra sírni is jó, de amúgy tényleg nagyon szeretném elduettezni ezt valakivel, annyira nagyon jó szám

 18: A song from the year that you were born - Egy dal az évből, amikor születtél

Lou Bega - Mambo Number Five
Na, jó, bevallom, kicsit csaltam és utánanéztem az 1999-es slágereknek, és eléggé meglepődtem, mert ez volt az első dal amit csekkoltam, és rögtön beugrott már az elején, hogy ezért a zenéért én kiskoromban megőrültem. Szóval ez  a sors keze. Emlékszem, akkor találkoztam ezzel a dallal, mikor a mekiben ilyen zenélő bigyuszokat adtak a happy mealhez, és az én kis zenélő bigyuszom ezt játszotta le.


19: A song that makes you think about life - Egy dal, ami elgondolkodtat az életről

Beth Crowley - Warrior
Ez a dal inkább motivál, mint elgondolkodtat, de azt hiszem, mindkettőt. Ahogy a  szöveg elején megjelenik a bizonytalanság, majd egyre erősödik az egyén benne, elgondolkodtat, arról, hogy nekem is így kellene tennem. 

20: A song that has many meanings to yo- Egy dal ami sokat jelent neked

Ella Henderson - Missed
Ez  a dal anyámra emlékeztet, és a legelső alkalom amikor hallottam, teljesen elérzékenyültem, és életemben talán először teljes odaadással énekeltem el ezt a dalt, de annyira, hogy el is sírtam magam közben, ami azért eléggé wow.

21: A favorite song with a person’s name in the title - Egy kedvenc dal, aminek a címében egy személynév van

Fehérvári Gábor Alfréd - Mary Joe
Először nem is tudtam, hogy magyar előadó énekli ezt a számot, de meg kell mondanom, nagyon imádom ezt a számot, jó vele gyakorolni.

22: A song that moves you forward Egy dal, ami előre visz

Miley Cyrus - The Climb
Ez a dal, akárhányszor csak hallom, hihetetlen lelki erővel tölt el, a szövege pedig arra sarkall, hogy folytassam. Mind az írást, mind az éneklést, mint a küzdést, hogy ne adjam fel, és vigyem véghez a céljaimat. Arra emlékeztet, hogy nem szabad feladnom a harcot.

23: A song that you think everybody should listen to - Egy dal, amit szerintem mindenkinek meg kéne hallgatni

Demi Lovato - Warrior
Ez a dal is szintén egy olyan dal, aminek ha érted a szövegét, hihetetlenül sok erőt adhat neked, ezért is gondolom azt, hogy ezt a számot legalább egyszer mindenkinek meg kellene hallgatnia. Ráadásul a szöveg nagyon átérezhető, ha valaki tudja, milyen nehéz helyzetben lenni, az főképp megértheti, ha milyen ha valakiben az utolsó csepp önbizalom is elveszlik, ez a dal pedig segít azt visszanyerni, és megtanít harcolni.



24: A song by a band you wish were still together - Egy dal egy bandától, akik szeretném, ha még együtt lennének


One Direction - Little Things
A szövege mindent megmagyaráz, elvégre minden lány olyan fiút akar, akinek ilyen szövegei és gondolatai vannak, csak az az egy probléma, hogy ilyen fiú nem létezik :D


25: A song by an artist no longer living - Egy dal egy olyan előadótól, aki már nem él

Michael Jackson - We Are The World
Erre csak annyit tudok mondani, hogy nagyon szép szám.



26: A song that makes you want to fall in love - Egy szám, amitől szerelmes akarok lenni

Zayn - Pillowtalk
Ha nem is pontosan ez a szám lényege, de az előadásmód engem rabul ejt.


 27: A song that breaks your heart - Egy dal, ami összetöri a szívem

Christina Perri - Jar Of Hearts
Annyira nyers, annyira érzelmes és annyi fájdalmat hordoz magában a dal, hogy egyszerűen lehetetlen nem érezni a fájdalmat, amit a zene magában hordoz.
Palmira - Még várj
Tipikus szakítós szám, ami minden fájdalmat magába foglal, én teljesen azonosulni tudok vele.

28: A song by an artist with a voice that you love - Egy dal olyan előadótól, akinek imádod a hangját


Dér Heni - Ég Veled
Dér Heninek olyan karakteres hangja van, amit imádok hallgatni, és respect neki, amiért az ilyen hangok kiadása után is képes normális hangon beszélni, mert nekem nem igazán megy.


29: A song that you remember from your childhood -Egy dal, a mire gyerekkoromból emlékszem

Jennette Mccurdy - Homeless Heart
Hát igen, amikor az ember megtanul angolul és rájön, hogy az egyik kedvenc tévés szereplőjének még hangja is van,ez az eredménye


 30: A song that reminds you of yourself - Egy dal, ami magamra emlékeztet

Colbie Caillat - When the darkness comes
Egyszerűen nem tudom kifejezni mennyire imádom ezt  a dalt. Igaz, annyira nem magamra emlékeztet, de egyszerűen nem tudom melyik lenne rám igaz, hát akkor legyen ez, úgyis az egyik kedvenc könyvemből, filmemből, sorozatomból való dal :)


You May Also Like

0 megjegyzés