Travel Journal | Factory fesztivál

Újabb Travel Journal ezúttal az augusztus 12-13-án megrendezett Factory fesztiválról! :)

Ha valaki azt mondja nekem 2 évvel ezelőtt, hogy én ezen az éven eljutok a Factory fesztiválra, én egyszerűen körberöhögöm és otthagyom. Persze bevallom, mindig izgatottan néztem a falfestményt a Factory fesztiválról egészen kicsi korom óta, de soha ne éreztem, hogy oda tartoznék. Idén terveztük a barátaimmal, hogy elmegyünk rá, de nekem a nyár elejétől kezdve valahogy nem volt kedvem hozzá, szóval offoltam a témát, aztán egy vagy két nappal factory feszt előtt a bestiemmel éppen csacsogtunk telefonon, és elkezdett győzködni, hogy de menjek már, én nekempedig kedvem lett hozzá, és igen, annyira izgatottan szerintem senki nem várta a Factory fesztivált mint én:)
Nem a legélesebb fotó, de itt egy kép a karszalagomról :) Nem igen készítettünk képeket, vagy ha igen, akkor nem túl felvállalhatóakat, szóval nem lesz egy képpel dús bejegyzés ez :D
Szóval nagyon izgatott voltam a Factory miatt, körülbelül hatféle outfit ötletem volt, amit a bestiemnek küldözgettem, hogy na válasszon melyik a legjobb, végül pedig a következő összeállítás mellett döntöttem :)

Póló és kockás ing: New Yorker, farmernadrág: Tally
Folytassuk annál, amikor találkoztam a legjobb barátnőmmel, konkrétan a nyakába ugrottam, annyira vártam már. Persze előtte csináltunk pár képet, találkoztunk pár emberrel és még beültünk valahová, majd felgyalogoltunk a Factoryba. Sajnos csak egy napra mentem, de az is elég jó volt.

Itt láthatjátok milyen király is volt :D Gyorstalpalóban amúgy volt három színpad és egy főszínpad, meg persze egy-két bár és kajálda. Mi meghallgattunk egy előadót, aztán csak úgy voltunk, erre-arra mászkáltunk meg dumáltunk. Kétszer álltunk sorba a bárnál, annak a várakozási ideje körülbelül egy óra volt, de nem lényeg. Volt ott minden. Két pulcsit az arcomba dobtak, mert mertem kiejteni a számon, hogy egy kicsit fázok, majdnem loptak nekem egy embernagyságú baglyot, volt egy srác, aki túlságosan nyomult, a factory végét egy tetőn ülve töltöttük, ahol volt részünk egy kis Tarzan előadásban, papírzsepis búcsút kaptam a villamoson, és ne tudjátok meg milyen jó érzés fél hatkor a buszmegállóban mogyorókrémes croissant enni.
A legjobban egyébként az éjfélkor kezdődő Wellhellot vártam, komolyan, ennyire tombolni még sohasem tomboltam és nagyon jól éreztem maga, hogy végre egyszer nem törődtem az emberek véleményével, hanem kedvemre ugrabugráltam meg táncoltam a legjobb barátnőmmel, miközben több száz emberrel együtt ordítottuk a dalszövegeket. Az első fesztiválom volt, de annak nagyon érdekes, nagyon kalandos, és főleg nagyon jó <3


You May Also Like

0 megjegyzés