Travel Journal | Menjünk barátnőzni! - mit vittem magammal edition

A mai Travel Journal bejegyzés egyik külön kiadását olvashatjátok, ugyanis ebben a részben az előző Travel Journal "kellékeit" láthatjátok, vagyis, hogy mit is vittem magammal. Próbálok majd pár képet mutatni, amin lehetőleg egyedül vagyok a különböző outfitekben- nem szeretnék személyi jogok megsértése miatt pert kapni  - de nem ígérek semmit, mert a legtöbb selfien ő is rajta van.

Ezzel a képpel kezdeném, ami fent van, a címnek megcsinálva. Innivalót pakoltam be, egy sminkestáskát, meg egy parfümöt, elengedhetetlen volt a fésűm, és a kontkaktlencsém és egy esernyő, ami pont jól jött, mert hazafelé elkapott minket egy nagy eső.


A Nike táskámba pakoltam, hogy minden beférjen, és igen, elég nehezen fértem be annak ellenére, hogy volt nálam egy egyszerű fekete táska, és egy kis táska is :D Itt a napszemüvegem látható, a fürdőruhám, egy rövidnadrág, és egy hosszú leggings, amit a hideg ellen tettem be, szerencsére nem kellett felvennem


 A C&A-s pulcsim nagyon jó szolgálatot tett, mikor kimentünk sétálni hajnal kettőkor, mellette a pizsamám van, egy fehér haspóló, és a kedvenc hajpántom :3 Na meg törölköző mert kellett a strandra :D

 Itt néhány Essential van. Egy Fa dezodor, egy Avonos krékrém, egy Essences terepmintás kis neszeszer, amiben minden kis hasznos lapult (hajgumi, gyújtó, gyógyszer, sebtapasz), egy Essences törlőkendő, minitusfürdő, egy könyv és egy testpermet, amit anno még a Müllerbe vettem. Plusz a kis táska, ami tényleg nagyon jól jött.

Itt pedig az outfitek:)
1.nap: Felső amerikából, Cosmos rövidnaci, és a bestiem Vans sapija
2.nap: Turis haspóló, és ugyanaz a rövidnaci, Deichmann cipő
(a második napi outfitem variálva volt a Vans sapival és egy szandállal, mikor kimentünk sétálni este)
3. nap: H&M felső, no idea honnan van rövidnadrág







You May Also Like

0 megjegyzés