Travel Journal | Tiszavasvári, Tiszalúc, Szikszó

Újabb Travel Journal! A mai bejegyzésben azt a röpke három napot mesélem el nektek, amit a bestiem társaságában töltöttem! Remélem tetszeni fog, ha tudtok valami visszajelzésnek nagyon örülnék! 
Először is. Szombat reggel, hatkor keltem, teljesen kómába, hogy elkészüljek és elérjem a buszom, ami Miskolcra vitt be, ahol megálltam a Spárban egy gyors reggeli. Onnan szépen levillamosoztam a Tisza pályaudvarra, megvettem a jegyem, kicsit várakoztam, majd elvonatoztam a legjobb barátnőmhöz, Tiszalúcra. A képen a reggelim felét láthatjátok, ami egyébként egy gyömbéres-narancsos táska volt, és egy energiaital, valamint a vonatjegyemet :3 Egyébként tök büszke voltam magamra, hiszen most először utaztam teljesen végig, és már akkor is tök boldog voltam, mikor el tudtam igazodni a pályaudvaron és jó helyen szálltam le :D
Miután megérkeztem náluk voltunk egy darabig, majd délután kimentünk a családjával a strandra, ami fantasztikus volt. Igazá jól éreztük magunkat, össze-vissza járkáltunk a medencékbe, én voltam olyan szerencsétlen, hogy elhagytam a karszalagomat, onnantól kezdve pedig törölközővel a kezemen mászkáltam nehogy bárkinek is feltűnjön, rengeteget beszélgettünk, és végre valaki megjegyezte, hogy a tornámnak van eredménye, Egyébként volt ott egy creepy pasas, aki folyton minket bámult, de szerencsére egy idő után már nem láttuk. 

Aztán hazamentünk, vacsoráztunk és kimentünk sétálni és PokémonGOzni. Jó, tudom ez így elég szánalmasnak hangzik, de veszettül oda vagyunk érte, tök jó móka és így legalább mozog az ember. És készült rólam egy elég vicces kép, ahol konkrétan rámásztam a Tiszalúc táblára, ami egy Pokéstop volt, de nem akarta érzékelni a telefonom,


Aztán miután hazamentünk egy eredményes vadászat után, bevallom, hősiesen benyomtam egy almát és egy üveg nutellát :D majd hajnal kettőkor, néhány ismerősünk telefonhívására, kiszöktünk egy újabb sétára, de én voltam olyan okos, hogy véletlenül a töltőn hagytam bent a telómat, szóval míg a többiek pokémonoztak én szomorúan sétáltam mellettük. Ja, amúgy igen, kifeküdtünk az út közepére is, amolyan miért ne alapon, és ki más ötlete lett volna, ha nem az enyém :D 

Három után értünk vissza és körülbelül délig aludtunk, majd felkerekedtünk és elmentünk hozzánk. Miskolcon elkapott minket egy jó kis zivatar, nem baj azért kaptam egy fagyit, de azért este még kimentünk egy jó kis sétára, ahol újabb pokémonokat fogtunk :D

Másnap reggel palacsintával kedveskedtem, ugyanis palacsintasütős kedvem volt :P




You May Also Like

0 megjegyzés