Wish-list

Mások Ebay vagy Aliexpressről csinálnak wishlishteket, onnan rendelnek, én pedig a Wish-ről, és az általam követett bloggerek között még nem láttam olyat, hogy valaki a Wishen kapható dolgok közül csinált volna wishlistet, de most itt vagy én :D Majd én csinálok ;)

Próbáltam olyanokat hozni, amik már egy ideje a kívánságlistámon vannak, és próbáltam változatosan hozni őket

1. Ételtartó doboz
Ez egy olyan darab, amit én tipikusan használnék az iskolában, ha úgy döntenék, hogy meleg ételt vinnék magammal, ugyanis a leírásában van egy thermos szócska, ami gondolom melegen és hidegen is tartaná az ételem.


2. Tolltartó
Nagyon praktikusnak néz ki, a tartói miatt, és az elrendezése miatt, évek óta próbálok ilyen fajta tolltartót találni a boltokban, de eddig még nem jártam szerencsével, vagy ha találtam is, annak az árából kétszer vagy háromszor is jóllakhattam volna :D


3. Felső
Ez egy melltartó féle, aminek a hátulja valami baromi jól néz ki, nyilván van tartása is, és egy ilyen aranyos darab mindig jól jön az embernek.


4. felső
Na, jó. Most mondjátok, hogy nem imádnivaló ez a felső, és nem értetek teljesen egyet a feliratával? Mert ez a felső tökéletesen én vagyok, és amint tudom, biztos, hogy megrendelem majd. Elvégre én félig egy unikornis vagyok, miért ne rendeljem meg? :D






You May Also Like

0 megjegyzés